Strategiesessie

Succesvolle bedrijven als Apple, Nespresso, Google vagen de concurrentie weg. Hoe krijgen ze dit voor elkaar? Wat kunnen we van hen leren? En kan uw bedrijf dit ook?

Zo ver als Apple zal misschien niet echt lukken, maar naar een succesvolle richting vinden we zondermeer ...

modulaire opbouw strategiesessie

De strategiesessie wordt opgebouwd rond een aantal visueel sterke methoden. Dat heeft een aantal voordelen: weinig theorie, een gezamenlijke taal en een visueel verslag met concrete ideeën op een poster. De Innovator gaat altijd voor resultaat! Een resultaat waar u wat mee kunt.

De modulen zijn zo vormgegeven dat ze los van elkaar gebruikt kunnen worden. De mogelijkheden zijn omvangrijk, een kleine greep:

doel van de strategiesessie

Elke module is alleen maar een middel naar een doel ... 

Zware concurrentie en de behoefte jezelf te onderscheiden van de concurrent? De Blue Ocean Strategy! Hiermee gaat u niet de strijd aan met de concurrentie, maar maakt u de concurrentie irrelevant

Teruglopende verkoop met lage marges?  Begrijp je klant (Persona's) en reis met uw klant mee door uw verkoopproces en het aankoopproces van uw klant. Kijk waar er irritaties zitten en kijk waar er extra verdien-mogelijkheden zitten. (Customer Journey Mapping en Verdienmodel).

Algmeen gevoel van onbehagen? Een Omgevingsanalyse laat zien wat er is verandert en het Businessmodel Canvas laat zien waar u heen kunt.

hoe bouwen we de strategiesessie op?

Voor elk probleem is een mix te maken van de workshops / brainstormsessies om naar de oplossing tot te werken ... De methoden zijn erg visueel, lastig in tekst uit te omschrijven ... we leggen het u graag uit! Aarzel niet een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Een eerste gesprek is voor ons ook van belang; hoe meer we van uw bedrijf weten hoe efficiënter we tot goede ideeën en een perfect resultaat komen. Een Strategiesessie die bij u past.

meer inzicht door een strategiesessie

Evert Moolhuijsen en zijn team helpen u graag met een goede sessie op weg naar een nieuwe strategie. Visueel sterke methoden helpen u zonder moeilijke theorie naar een goed begrip van uw markt, uw verdienmodel en uw businessmodel.

strategiesessie met resultaat!

Alles in één keer kan, maar in ons eerste gesprek een keuze maken uit één, twee of drie onderdelen (waar uw grootste kansen liggen), en die aanpakken, is verstandiger.

Na een strategiesessie met de Innovator zit u weer stevig in de markt met een vernieuwend businessmodel. 

De Innovator opent de ogen voor nieuwe kansen ...

bel of mail voor een eerste gesprek! (uiteraard kosteloos)

© 2017 The Innovator, All Rights Reserved   |   0522-851800   |   e-mail   |   colofon   |   boeken   |   contact