Marketing 3.0

klik op de kaft en je komt bij managementboek.nl

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setlawan

In Marketing 1.0 stond het product centraal. Marketing 2.0 draaide om de klant. Nu is het tijd voor de volgende stap. In 'Marketing 3.0' neemt marketinggoeroe Philip Kotler u mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten. Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen en - principes sluiten hier niet meer op aan. 

'Marketing 3.0' laat zien hoe u klanten én medewerkers - die bewuster, actiever en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van uw marketing- en businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. U leert uw marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van uw doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.

Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien:

  • waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;
  • welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen;
  • hoe u uw missie, visie en waarden kunt delen met uw belangrijkste belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers.
© 2017 The Innovator, All Rights Reserved   |   0522-851800   |   e-mail   |   colofon   |   boeken   |   contact