businessmodel

Het is goed om na te denken over uw businessmodel. De centrale vraag daarbij is: hoe verdient u uiteindelijk uw geld? Het gaat bij een businessmodel om de samenhang van de verschillende bedrijfsactiviteiten, en de sleutelvraag: welke veranderingen leveren het meeste op?

waarom een nieuw businessmodel?

De basis voor een nieuw businessmodel ligt in de veranderingen in de markt. Klanten en markten veranderen en uw organisatie moet zich daaraan aanpassen. Vaak gebeurt dit niet of te laat; waarom veranderen als alles goed gaat. Als de klanten en markten daarna bij u afhaken is het vaak te laat; het tempo van verandering bij de klant en bij uw organisatie moeten wel gelijke tred houden.

op naar een nieuw businessmodel !

Hoe komen we aan een nieuw businessmodel? De Innovator doet dit al een aantal jaren met een workshop businessmodel ontwikkeling, waarin de sleutelfiguren in het bedrijf de (innovatieve) mogelijkheden van diverse businessmodellen leren kennen.

valideer uw businessmodel

U heeft nu een nieuw businessmodel; maar klopt dit met de werkelijkheid? De volgende stap is dan ook het valideren van uw businessmodel. Kloppen alle aannames? Zijn alle gemaakte keuzes in uw businessmodel ook uitvoerbaar? Wat moet er worden aangepast? Hoe kan het nog beter?

resultaat: een nieuw businessmodel

businessmodel

Het resultaat is een gezond, nieuw businessmodel. Daar laten we het niet bij … een model; we helpen u graag met de invoering en begeleiden u bij het uitrollen in uw organisatie en in de markt.

© 2017 The Innovator, All Rights Reserved   |   0522-851800   |   e-mail   |   colofon   |   boeken   |   contact