Traject verdienmodel

Verdienmodel

Download-Brochure

Veranderingen in de markt, nieuwe concurrenten en wijzigende wet- en regelgeving vragen om innovatie van uw verdienmodel. Ook als de uren die in uw bedrijf worden gemaakt niet meer opwegen tegen de verdiensten of wanneer u zich wilt onderscheiden van vergelijkbare aanbieders, biedt een nieuw verdienmodel uitkomst. Samen met de Innovator heeft u binnen een week een nieuw verdienmodel. Meteen kansen voor nieuwe klanten en meer omzet dus. Neem direct contact op voor meer informatie.

Maatwerk

De Innovator staat voor maatwerk. Dat begint al bij de manier waarop we het traject insteken. Zo kunt u kiezen voor een een-op-eengesprek of voor een sessie waarvoor een deel van uw team en uw zakenrelaties worden uitgenodigd. 

Stappen

Binnen ieder innovatietraject voor een nieuw verdienmodel komen de volgende stappen aan bod. 

  • De Innovator laat u kennismaken met inspirerende en succesvolle verdienmodellen. Neem alvast een voorproefje.
  • U zet kennis en ervaring van medewerkers, vrienden, familie en/of zakenrelaties effectief in.
  • U beleeft de reis (Customer Journey) die uw klant maakt alvorens hij uw product al dan niet koopt.
  • U bepaalt samen met De Innovator met welk(e) verdienmodel(len) u uw omzet laat groeien.

Creativiteit en kennis

Als ondernemer weet u waar u heen wilt met uw bedrijf. In een traject met De Innovator combineert u die ondernemersvisie met de praktijkervaring van uw medewerkers. En uw zakenrelaties en klanten kunnen u vertellen wat zij wel en niet zouden kopen en onder welke omstandigheden ze al dan niet tot koop overgaan. Al die kennis en inzichten komen samen in een inspiratie- en sparringsessie van één dagdeel. Voeg daaraan toe de creativiteit en expertise van De Innovator en een succesvol verdienmodel is gegarandeerd. Wie nodigt u uit voor de inspiratie- en sparringsessie? De Innovator denkt graag met u mee welke klanten en relaties in uw geval onmisbaar zijn. Neem vrijblijvend contact op. 

Customer Journey

Bent u zich bewust van de route die uw klant aflegt alvorens hij uw dienst of product koopt? Een belangrijke tool in het traject is de Customer Journey Map. We definiëren de contactmomenten door het hele aankoopproces heen. We lopen met de klant mee door het aankoopproces en stellen u op cruciale momenten de vragen ‘wat doet u’, ‘hoe doet u dat’ en ‘hoe komt dat op de klant over’. Zo krijgt u inzicht in uw klanten en hun beslissingen. Meteen aan de slag? Neem contact op.

Meer winst behalen

We brengen het volledige aankoopproces van de klant in kaart en kijken waar letterlijk winst te behalen valt: waar liggen de mogelijkheden voor extra omzet en waar zit nog onbenutte klantwaarde die u kunt verzilveren? Ga aan de slag met De Innovator. Binnen een week heeft u een nieuw verdienmodel waarmee u - met minder inspanningen - meer winst maakt. Misschien is het binnen uw bedrijf zelfs mogelijk om meerdere geldstromen op gang te brengen? Neem vrijblijvend contact op of download de brochure om alles nog eens rustig na te lezen.

Verdienmodel implementeren

Traject verdienmodel

Download-Brochure

Nadat u het nieuwe verdienmodel heeft bepaald, implementeert u deze in uw organisatie. Met uw ondernemersvisie doet u dat wellicht op eigen kracht, maar mocht u tijd en handen tekort komen of het gewoonweg prettig vinden geregeld te sparren met De Innovator, dan zijn daarvoor verschillende mogelijkheden. De Innovator kan interim in uw bedrijf aan de slag of kan geregeld met u klankborden of sparren. U bepaalt welke vorm van advies u wenst. Neem direct vrijblijvend contact op om de mogelijkheden na te gaan.


© The Innovator, All Rights Reserved   |   0522-851800   |   e-mail   |   colofon   |   boeken   |   contact